fredag 12 augusti 2011

NALLAR...

kan väl aldrig vara fel?! Jag själv har en liten speciell kärlek för de små söta mjukisdjuren "Miranda-Nallarna" de är gråa och har oftast ett litet hjärta, paket eller en blomma i famnen. Jag tycker att nallarna på detta kort påminner lite om dem och därför valde jag att färglägga dem i grått. Jag har som vanligt målat med ProMarker. Kortet är tänkt som ett "välkommen till världen" kort, dopkort eller grattiskort till en liten pojke. Jag har använt några av mina favoritpapper från Maja Design, om du vet någon butik som har kvar av dessa papper får du mer än gärna meddela mig. Jag vill verkligen ha fler av dem... Måste bara hinna skapa 100 alster först =)

Ett stafflikort för ovanlighetensskull...

Så här ser helheten ut...

Nallarna som är färglagda med ProMarker pennor,
 jag har mest använt mig av Cool Grey´s färgskala 1-4...

Blommor och glitter...

Ännu mera blommor och blad,
jag tycker om att använda mig av blommor som "växer" lite på höjden...


Ikväll hade jag och min familj den stora äran att bli bjuden på middag hos våra underbara grannar/vänner Patrik och Rutan. Vi blev bjudna på en superb grillmiddag =)  Tack än en gång!!

Nu tänker jag kasta in handduken för ikväll, jag ska bara ta mig en klunk eller två av den mindre goda hostmedicinen. Jag håller alla tummar och tår för att jag ska få sova i natt...

GODNATT!!

LO: 1 st
Kort: 5 st
Altrat: 1 st
Totalt: 7 st
Kvar att skapa innan nästa shoppingrunda: 93 st



1 kommentar: