onsdag 10 augusti 2011

BLOMMOR...

i stora lass. Igår kom det ett underbart paket på posten =) Som jag tidigare nämnt så gjorde jag en beställning på blommor innan jag bestämde mig för att anta utmaningen om att skapa 100 alster innan nästa shoppingrunda. Jag är BEROENDE av blommor i alla färger och former och behöver ha ett "litet" lager för att kunna skapa. Jag passade på att fylla på mitt lager och som sagt igår hade brevbäraren lite gotta med sig.
Jag lider fortfarande av hög feber, hosta och allmänt ont överallt så tyvärr så händer det inte så mycket i pysselhörnan. Med lite tur så ska jag försöka kämpa ihop ett kort eller två idag. Under tiden får ni nöja er med att titta på alla mina underbara blommor....

Alla blommor är väl packeterade i små plastförpackningar...

Här har alla blommor blivit "fria"...

Liten närbild...

En till närbild....

Här har jag sorterat in dem på sina platser...

I dessa lådor sorterar jag blommorna efter färg...

I dessa burkar sorterar jag blommorna efter sort...

I denna hattask lägger jag de blommor som inte ryms på de ordinarie platserna, en liten buffert...

Jag är även lite svag för metalldekorationer så självklart blev det även några sådana...

Just denna gång blev det fjärilar, fotohörn och hjärtan...

Ja, som ni ser så har jag lite att skapa med nu och jag håller alla tummar och tår för att jag ska bli frisk och får tillbaka lite energi.

KRAM PÅ ER!

PS: Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka som smyger omkring här inne, det är även kul om jag kan hälsa på i just din blogg...

1 kommentar:

  1. Du milde...så mycket blommor och så ordentligt sorterat...jag blir lite...nää mycket avundsjuk...var handlar du detta??
    Krya på dig
    Kram

    SvaraRadera