torsdag 11 augusti 2011

BACILLURER OCH ANDRA GRÖNA FILURER...

tänkte jag titulera dagens inlägg med. Baciller och baciller är vad som härjar i min kropp för fullt. Jag har ont i halsen och kan knappt prata (vilket är OTROLIGT jobbigt för mig). Jag har fortfarande en del febertoppar som dyker upp när man minst anar det. Näsan kliar och jag är täppt så det knappt går att andas. MEN annars mår jag bra =)
Tycker att dagens kort passar in i min sjuka värld just nu. Tänk om det ändå vore sånna söta baciller i kroppen som denna lilla rackare är, jag är väldigt förtjust i dessa söta och roliga stämplar från Doodle Factory.

Här är i alla fall ett av de kort jag skapade igår...

Kännde för att göra ett kort i "glada" färger...

Visst är han söt...

Blommor och glitter...

Ännu mera blommor och även lite metalldekorationer...

Mini bokstäver och lite blingbling...


Bättre sent än aldrig, men nu ska vi äta middag =)

LO: 0 st
Kort: 4 st
Altrat: 1 st
Totalt: 5 st
Kvar att skapa innan nästa shoppingrunda: 95 st

 


1 kommentar: