söndag 14 augusti 2011

KORT OCH SNABBT...

får dagens inlägg bli. Just nu håller jag på att städa för fullt, trist men välbehövligt. Tänkte bara passa att ta en liten paus innan jag fortsätter med vardagsrummet. Jag visade för ett par dagar sedan en LO för er där Albin myser på i poolen. Som jag skrev då passade jag på att lifta mig själv och göra en LO till Wilma med samma upplägg. Så här blev den:




Jaha, då var det dags att fortsätta städa. Får se om jag hinner återkomma något mer under kvällen eller om det blir imorgon. Jag har några fler pysselbilder att visa er...

KRAM

LO: 2 st
Kort: 5 st
Altrat: 1 st
Totalt: 8 st
Kvar att skapa innan nästa shoppingrunda: 92 st



1 kommentar:

  1. Fin layout! Ser hur härligt ut som helst. Längtar tillbaka till sommaren.
    Ska ta och titta vidare i din blogg nu. (Hittade hit via scrappiz)
    Ha det gott! mvh/ Teres

    SvaraRadera