lördag 20 augusti 2011

INTENSIV VECKA...

är bara förnamnet för hur denna vecka har varit. Jag började jobba i måndags och arbetade då hemifrån med lite förberedelser inför hösten. Tanken har varit att jag skulle börja jobba på en skola i en liten by här utanför stan och då arbeta i en förskoleklass. Jag fixade med lite material och annat smått och gott under hela måndag och började även på tisdagen. Jag blev dock avbruten av ett telefonsamtal som kom att förändra allt på bara några timmar. Jag fick ett erbjudande om ett nytt jobb! Ett par timmar senare hade jag träffat rektorn och dessutom tackat JA till denna tjänst. Jag fick börja jobba redan dagen efter, onsdag. Då började vi med att åka till Storhogna, personalen på skolan. Det blev ett mycket intensivt dygn, jag fick lära känna många nya människor och det blev en hel del nya intryck och tankar och funderingar som snurrade runt i huvudet. Igår, fredag var vi på skolan och hade lite utbildning samt att jag fick möjlighet att göra mig hemmastadd i mitt nya klassrum. Som tur är har vi en hel vecka till innan alla elever börjar. Det är en hel del kvar att göra, vilket betyder att även nästa vecka kommer bli innehållsrik och intensiv. Allt känns jättebra, det är roligt och spännande och jag tror absolut att jag kommer att trivas på mitt nya jobb.
Idag tänkte jag visa er två av de LO:s jag gjorde för ett tag sedan. Även denna gång passade jag på att lifta mig själv och gjorde två stycken med samma upplägg. Så här blev de:



Ha en fortsatt trevlig helg!
KRAM

LO: 4 st
Kort: 6 st
Altrat: 1 st
Totalt: 11 st
Kvar att skapa innan nästa shoppingrunda: 89 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar