måndag 6 juni 2011

Sveriges nationaldag...

firar jag genom att fixa och dona med lite av varje här hemma. Vi är snart färdiga med vårt altanbygge, ÄNTLIGEN! Idag har vi målat och målat. Just nu väntar jag på att golvet ska torka innan jag kan olja in det. Det ska bli så skönt att ha en altan på baksidan av huset där man kan sitta i lugn och ro och bara mysa. Jag ser verkligen fram emot att få tillbringa många timmar där med god mat ch trevligt sällskap.
Igår var jag en tur till Birsta/Sundsvall tillsammans med min kompis Jennie. Tänk vad tiden gick fort, vi hann inte ens göra allt vi hade tänkt oss. Vi spenderade drygt FYRA timmar inne på IKEA, det fanns massor att titta på. Jag fick så mycket inspiration med mig hem så nu bara kliar det i fingrarna för att göra om både det ena och det andra här hemma.

Här får ni se ett kort som jag gjorde för ett tag sedan. Jag har haft lite mani på att göra stafflikort =)




Det var allt för denna helg. Nu blir det en kort och intensiv vecka med skolavslutningar och allt annat som hör till.

PS: Håll gärna alla tummar och tår för att jag ska få besked om mitt jobb så snart som möjligt. Jag hatar att leva i ovisshet...

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar