söndag 6 mars 2011

TILL PAPPA...

gjorde jag detta kort då han fyllde år. Visserligen fyllde han år i februari men jag har helt enkelt inte hunnit med att fixa med bilderna till datorn förrän nu. Kortet gjorde för flera månader sen. Jag tycker alltid att det är så svårt att göra kort till karlar/pojkar men med hjälp av dessa underbara papper från Graphic45 var det inga problem. Pappa tycker om bilar och det gjorde valet ännu enklare. Det är kul att göra kort utan stämplade motiv som lite omväxling, dock har det blivit så att jag nu skulle kunna använda stämplar som omväxling. Jag har nämligen totalt fastnat för färdiga bildmotiv från klippark och papper med stora användbara motiv.
Idag är det en underbar söndag, solen skiner och det är klarblå himmel =)  Ska snart ge mig ut tillsammans med familjen och bara njuta. Hoppas bara att Albin har lite ork trots febern.
Må så gott!

Jag har använt mig av 3-D lack på en hel del detaljer men tyvärr så syns det inte så bra här på bilden.

Jag har verkligen fastnat för att göra stafflikort =)
Jag älskar att bygga lager på lager med olika matchande papper...

Tagen har jag färgat in med hjälp av Distresser och Glimmermist.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar