fredag 4 mars 2011

ÄNNU MERA FÄRG...

att leka med. Har man en gång börjat använda sig av Glimmermist, akrylfärger mm så går det inte att sluta. Tänk att det ska vara så lätt att bli beronde av saker och ting. Men mitt största beronde i scrapvärlden är nog för alltid Stickles och självklart är favoriten Stardust =)
Hur som haver... Jag var som sagt "tvungen" att göra en LO till Wilma också när jag höll på att kleta och kladda med färgerna. Wilma är som många andra småtjejer väldigt förtjust i rosa, vilket gjorde färgvalet mycket enkelt. Ja, jag vet att man ska se allt i genusperspektiv och inte kategorisera pojkar/flickor med blått och rosa. Men ibland orkar jag helt enkelt inte bry mig och vara så duktig och perfekt. Rosa fick det bli och Wilma är överlycklig över denna LO (kan bero på att hon fick vara i fokus, som vanligt) att det dessutom är rosa och glittrar är bonuspoäng.
Bilden är från vår semester 2010 när hon för ovanlighetens skull spexar och spexar...

Mammas lilla solstråle =)


I övrigt är livet lite segt för stunden. Jag har fått någon form av influensa och har haft feber de senaste dagarna. Vilket gör att varken ork eller energi vill infinna sig. Jag hoppas att det vänder snart så jag får njuta av Sportlovet tillsammans med mina små guldklimpar.
När Alvedonen gjorde lite verkan idag så lyckades jag knåpa ihop ett bröllopskort som jag har en beställning på. Jag har fotat det men tyvärr så var inte ljuset det bästa nu på kvällen, vilket är ganska naturligt. Jag får se om jag hinner göra ett nytt försök imorgon innan det ska levereras, annars får ni se det ändå. Nu ropar kudden på mig och tycker att det är dags för en dejt med John Blund...

Sov gott!
Vill även önska er alla en trevlig helg =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar