lördag 5 mars 2011

LÖRDAG...

är det idag och det är en stor dag enligt mina små älsklingar. Kan det bero på att det är dags för lördagsgodis?? Stackars lilla Albin vaknade i morse och klagade på ont i huvudet och halsen, det visade sig även att han har feber. Idag är det alltså en mycket lugn och stillsam dag. Jag är iaf feberfri idag men jag skulle gärna byta med Albin, tycker så synd om de små när de är sjuka. Tack och lov att han blir piggare när han får lite Panodil i sig. Men just nu myser han bara omkring i morgonrocken =)
Jag hann inte med att fota om bröllopskortet så ni får helt enkelt stå ut med de bilder jag tog igår.
Så här blev det:




Jag har embossat bilden med tjockt pulver i flera lager, sen fick bilden "stelna" i frysen så att jag kunde bryta sönder det och skapa sprickor i bilden "Broken Window"
Jag tycker att detta är en mycket läcker effekt!

Röda rosor är en självklarhet på ett bröllopskort och en hel del glitter =)

Dessa rosor är nya favoriter hos mig!
Här har jag använt lite Glimmermist på den för att få ett fint skimmer,
jag förstärkte lite med Stickles (Stardust).


Resten av dagen kommer att få fortsätta vara lugn. Lite god middag och mys i soffan med min underbara familj =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar