lördag 27 november 2010

Veckan som gått...

har rusat fram i alldeles för hög hastighet. Nu är det skönt med lite helg! Denna helg var tänkt att bli så lugn som den kunde bli, vilket jag fortfarande står fast vid. Igår fick vår familj finbesök av min älskade brorsson, Joakim. Han bestämde sig för att sova här hos oss. Det har fungerat hur bra som helst. Grabbarna har busat och lekt hela tiden. Dessutom fick jag lite kvalitetstid med Joakim då Albin igår valde att gå på disco istället för att vara hemma och ha fredagsmys. Tänk att det börjar i så tidig ålder :)
Idag är det städning och adventspyntning som gäller. Tro det eller ej men det är något jag faktiskt ser fram emot. Jag älskar den här tiden då man får göra det lite extra mysigt med stjärnor och ljus.
Jag ska även försöka hinna med att göra lite julkort. Jag ska nämligen hålla en julkortskurs på Syssla om två veckor och då behöver jag ha några inspirationskort med mig.
Vill passa på att önska er alla en trevlig helg och en mysig första advent, bränn er inte på ljusen!
Jag tänkte även visa er ett julkort idag som jag gjorde för en dryg vecka sedan...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar