onsdag 17 november 2010

VÄRLDENS BÄSTA SERVICE...

har en av många scrapbutiker på nätet. Jag blir ALLTID lika glad och imponerad av de butiker som ger sina kunder det där lilla extra. Igår när jag låg hemma i soffan och tyckte synd om mig själv, pga magsjuka försökte jag pigga upp mig själv med lite shopping. Detta är nog den enda medicin som fungerar till 100% vid ALLA tillfällen, oavsett vilken åkomma man lider av. Sagt och gjort, jag surfade runt lite bland butikerna på nätet och hamnade till sist hos en av mina stora favoriter. Jag ska nu tala om varför denna butik är en av mina favoriter. Den har ett stort utbud av scrapprodukter, vilket är ett måste för att jag ens ska överväga att lägga en order. Det är bra priser på produkterna och butiksägaren är jättetrevlig. Jag gjorde min beställning när klockan var ungefär 15:30 igår eftermiddag. Jag fick en personlig bekräftelse på min order inom 1 timme!
Nu för ca 1 timme sedan var min brevbärare här och lämnade ett paket på min bro, vilket paket var det tror ni??? Jo, mitt paket från denna underbara butik har nått min bro på mindre än 24 timmar. Är det service eller är det service?? Jag vill minsann påstå att det är så bra service det någonsin kan bli!
Så idag mina kära vänner vill jag hylla en av Sveriges bästa scrapbutiker på nätet (jag vet att det finns fler) men just idag är denna hyllning endast avsedd för SCRAPLAGRET!
Skynda er och gör ett besök hos Emma och hennes gudomliga butik, http://www.scraplagret.se/
Jag ska nu kasta mig över mitt paket!

PS: Denna underbara butik har just nu en Bloggcandy, den får du inte heller missa!! Allt detta kan man med lite tur vinna :)  Kika in på http://scraplagret.blogspot.com/2010/11/blog-candy-tattered-angels.html och läs mer.



Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tusen tack Anna, det värmer gott att höra! ♥ / Emma på Scraplagret

    SvaraRadera