onsdag 17 november 2010

FICK ETT MAIL...

av en tjej som har hittat hit till min blogg :)
Hon undrade om jag har ett eget scraprum. Scraprum är kanske att ta i, jag hade det en gång i tiden. Men just nu finns inte det utrymmet här hemma, då vi är fyra personer som ska samsas under samma tak. Jag har försökt att hitta en någorlunda hållbar lösning tills att jag åter igen kan få uppleva drömmen om ett eget scraprum. Just nu får jag nöja mig med att hålla till i en del av tvättstugan. Det går faktiskt över förväntan, men jag måste erkänna att jag har låtit scrappandet ta över den största delen av tvättstugan.
I min "gamla" blogg http://stampelanna.blogg.se/ finns det bilder på hur det ser ut i min lilla hörna.
Jag lägger även upp dem på nytt här i min nya blogg























Det var allt för idag!
Nu ska jag försöka få mig några timmars sömn. Mår tack och lov lite bättre idag, har lyckats äta middag utan att kräkas :)  Jag blir hemma från jobbet även imorgon för att vara på den säkra sidan när det gäller smittorisken. Men om allt går som jag har tänkt är jag tillbaka på jobbet på fredag, jag längtar faktiskt... Jag hatar att vara sjuk :(

Sov gott!
Lämna gärna ett litet avtryck innan du lämnar min lilla vrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar