torsdag 18 november 2010

LITE BILDER FRÅN...

helgen som gick. I lördags och söndags var det första gången som vi i JASS (Jamtland ScrapSociety) ordnade en Scrapweekend. Det var en mycket lyckad helg med massor av pyssel och annat trevligt. Vi hade turen att få flera butiker med oss som sponsorer och därför kunde vi ordna en hel del tävlingar med massor av fina priser. Jag hade turen att vinna två av tävlingarna :)
Här kommer en del bilder på lite av det som jag hann skapa under helgen.
Det här första kortet vann jag en tävling med. Tävlingen gick ut på att man skulle använda sig av något blått, något nytt, något gammalt och något lånat. Jag vann ett jättefint scrappaket från vår lokala Pandurobutik, Syssla.




Här är ett julkort som jag gjorde till Bingotävlingen som sponsrades av Tant Scrappa.

Jag gick loss med snöpennan "Snowmarker" och gjorde lite extra effekter på granarna och tomteluvan.
Självklart använde jag mig även av en hel del Stickles (Stardust).

Här hamnade kortet lite på sniskan, men det får duga ändå.
Här var utmaningen att göra ett monokromt kort, dvs bara använda sig av en färg i olika nyanser samt lite svart var tillåtet.

Även här gick jag loss med snöpennan och använde självklart min nya stans från Martha Stewart,
I LOVE IT :)

Den här LO:n är gjord med inspiration från loggan för Molly´s Scrapbooking.
I den här tävlingen vann jag första pris som var ett kortkit från Mollys.



Som sagt det var en MYCKET trevlig och kreativ helg och jag längtar redan till nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar