söndag 9 januari 2011

Nytt år och nya utmaningar...

Jaha, då var 2010 till ända. Vi har redan hunnit påbörja ett nytt år och lite drygt en vecka har passerat. Som vanligt tycker jag att det känns bra med ett nytt år. Man kan passa på att minnas allt som varit bra och glömma det som inte har varit lika bra. Man får en ny chans att blicka framåt och göra allt till det bästa. Nu får vi hålla tummarna för att 2011 blir ett bra och härligt år på alla plan.
För min del har det nya året börjat bra. Jag har varit ledig, haft jullov tillsammans med mina små älsklingar. Imorgon börjar vardagen igen. Det ska faktiskt bli ganska skönt det också, det känns bra med lite rutiner igen efter alla helger som varit.
Ledigheten har mest spenderat på hemmaplan. Vi har bara myst på och tagit dagarna som de kommer. Vi har varit ute och busat i snön, byggt snökoja, åkt i backen och massor av annat skoj. Det värsta är att jag har vänt på dygnet totalt. Jag har nog inte somnat för kl 02:00 en enda kväll och vi har även sovit länge på morgonen, vilket vi inte är bortskämda med i denna familj i vanliga fall. Det ska bli spännande att se hur pigga vi är imorgon när det är dags för dagis, skola och jobb igen.
Jag har även hunnit pysslat lite under ledigheten och tänkte idag visar er 2 st LOs som jag har gjort till Albins album. Tanken är att det ska vara en dubbelLO, ett uppslag. Bilderna är från i somras då vi var på semester i Mellbystrand. Jag har hittat ännu ett favorit märke på scrappapper, Glitz. De har massor av fina papper och annat smått och gott. En hel del av deras produkter finns med på dessa alster...





Tekniken vill inte vara på min sida just nu. Det blir bara bilder på en LO idag. Återkommer så snart jag kan med LO nummer 2.
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar