lördag 15 januari 2011

LIte mera pyssel...

kan jag väl bjuda på när det är lördag =)
Just nu försöker jag knåpa ihop ett av korten som jag har på beställning. Inspirationen har inte riktigt infunnit sig än, men skam den som ger sig.
Lördagen har börjat lugnt och fint, vi fick en så kallad sovmorgon fram till ca 7:30 men jag vägrade att kliva upp då. Vi låg och drog oss i sängen till strax efter 9, barnen lekte nästan smärtfritt under tiden.
Tanken var att mamma och pappa skulle komma hit på middag ikväll men det blir vi som förflyttar oss till dem istället. Menyn består av rödvinsfundee och potatisgratäng + massor av goda såser och tillbehör. Efterrätten blir klasskaka med hemmagjord glass (om jag lyckas få till glassen).
Jag har glömt berätta att jag har en hel del stämplar ute på auktion hos Tradera för tillfället. Auktionerna slutar imorgonkväll. Så skynda dig dit om du vill fynda! Massor av stämplar från hÄnglar & stÄnglar!!
Sök på mitt alias (AnMo1981) så hittar du alla mina auktioner =)

Jag var som många av er redan vet med på scrapkryssningen som Scrapgalen ordnade i höstas. Det var en underbar resa, fylld med inspiration och annat skoj. En av kursen fastnade jag totalt för, det var kursen som Webbmoster Helene höll i. Vi fick leka och kladda med massor av färg. Jag har varit ganska försiktig med sånt förut men som sagt NU ÄR JAG FAST!
Den LO som ni får se idag har jag gjort utifrån den inspiration som vi fick på kursen. På kryssningen gjorde jag en LO till Wilma med denna teknik och nu har jag gjort en till Albin.
Först får ni se en bild på den LO jag gjorde på kryssningen:

Här är den som jag har gjort till Albin:




Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar