måndag 27 december 2010

Lugnet har lagt sig...

äntligen är det lite lugn och ro en stund. Just nu är jag alldeles ensam hemma, det är så tyst och tomt här hemma. Men jag måste erkänna att det är ganska skönt, speciellt när man vet att det bara är för några timmar. Vi skulle egentligen ha åkt och hälsa på Patriks föräldrar idag, men eftersom vi även ska dit till helgen så bestämde jag mig för att bara vara hemma idag. Patrik och Wilma for dit tidigare idag för att hämta hem Albin som har varit där i sedan i lördags. Jag har passat på att fixa med lite smått och gott som har varit liggandes alldeles för länge. Men jag har även passat på att få en liten stund i pysselhörnan. Jag har scrappat lite till mina barns album. Jag har precis gjort klart en LO till Albin och har även några till som är påbörjade. Jag försökte fota den LO som är klar men tyvärr har det hunnit blivit mörkt så det blev helt enkelt inget bra fotoresultat. Ni får alltså inget bildbevis idag :(
Nu ska jag bänka mig i soffan en stund och bara slökolla på TV och även äta middag framför TV:n. Det gäller att passa på när man har chansen :)

Förresten, jag har glömt att tala om hur mycket jag njuter av att jag äntligen har JULLOV på riktigt!!
Det är så underbart att jag inte finner några vettiga ord för att kunna förklara....

Må så gott!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar