onsdag 1 december 2010

Husdjur i all ära...

men djur som dessa kan jag vara utan. För er som har missat det senaste från Östersund kan jag berätta att detta lilla kryp har bosatt sig i vårt vatten. Detta upptäcktes under helgen som gick men parasiten har levt och frodats i vårt vatten längre än så. Senast i fredags drack jag större mängder av detta vatten och på så sätt har denna lilla j*vel kommit in i min kropp. Just nu idag plågas jag av enorma magsmärtor samt gör betydligt många fler toabesäk än vanligt. Jag kan säga utan och ljuga att jag har mått bättre i mina dagar. Smärtan av att föda barn är som en fis i rymden om man jämför smärtorna jag upplever en dag som denna.
Passa på att njuta av ert friska vatten ni som kan och inse vilken lyx vi har i vårt samhälle som oftast, i normala fall kan vrida på kranen och ta vatten som vi vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar