söndag 20 november 2011

UNDERBAR HELG...

är vad denna helg har varit =) 
Denna helg har varit en kreativ helg. JASS (JamtlandScrapSociety) http://jamtlandscrapsociety.blogg.se/ anordnade en underbar scrapweekend. Vi var många scrappare som tillsammans har gjort denna helg helt fantastisk!

Att vi dessutom hade en ännu mer underbar butik på plats gjorde inte helgen sämre. Ingen mindre än Nettan med familj från Scrapbooking4you http://scrapbooking4you.se/  förgyllde våran helg. Har du inte besökt denna butik tidigare så är det verkligen dags! Det finns massor av fina Scrapsaker och dessutom till väldigt bra priser =) 

Det var en underbar helg på många sätt, jag fick en hel del gjort på pysselfronten, jag fick umgås med massor av trevliga människor och allt annat som hör en sådan helg till. Jag kommer att visa er bilder på mina alster inom en snar framtid. Tills det är dags för det får ni hålla till godo med ett kort som jag gjorde för ett par månader sedan...




Må så gott!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar