torsdag 17 november 2011

JAG LEVER...

men knappt. Denna höst har varit väldigt intensiv på många plan. Som ni redan vet bytte jag jobb i augusti, jag trivs jättebra på mitt nya. Men det är mycket att smälta och komma in i på en ny arbetsplats. Tack och lov så har jag helt UNDERBARA kollegor och en härlig klass att arbeta i. Jag har pysslat/scrappat en hel del den senaste tiden, men tyvärr har jag inte haft så mycket ork och tid över för denna blogg. Jag ska försöka bli bättre!!
I helgen hoppas jag att ska kunna få till några kort och LO:s som jag kan visa er framöver. I helgen är det nämligen dags för en stor Scrapweekend igen, självklart är det världens bästa scrapförening som anordnar den JASS! Har du vägarna förbi Östersund/Brunflo denna helg är det bara att titta in. Vi får även besök av underbar scrapbutik, Nettans Scrapbooking4you =)
Ikväll blir det inte något långt och intressant inlägg, ni får nöja er med att jag är tillbaka och hålla till godo med ett bröllopskort som jag gjorde på beställning.

 Må så gott och VÄLKOMNA tillbaka!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar