söndag 6 februari 2011

Då var det dags igen...

för en liten uppdatering. Tiden bara rusar iväg, speciellt helgerna. Förra helgen var jag med på en underbar Scrapweekend i Brunflo som vi i JASS anordnade. Det var en mycket lyckad helg med många glada scrappare. Jag var lite lagomt kreativ och lyckades få till några kort, en påse och även några LOs till barnens album.
Den här helgen har varit mycket lugn och skön. Fredagkväll tillbringade jag tillsammans med mamma och svärmor. Vi åt en god middag på en av stadens restauranger och avslutade kvällen med att se Östersundsrevyn. Det blev en trevlig och lyckad kväll. Igår blev det mys med familjen hela dagen. Självklart var jag även tvungen att se melodifestivalen, orkar helt enkelt inte ens kommentera det hela.
Idag har jag bakat semlor och bullar. Bjöd mina kära föräldrar och "Moster" på fika när allt var klart.
Sen tog jag mig i kragen och gav mig ut i skidspåret, dock blev det inte så många varv som jag tänkt från början. Men några kilometer blev det =)

För ett tag sedan fyllde en av mina kollegor 60 år, självklart passade jag på att göra ett kort till henne.
Så här såg det ut:





Självklart måste jag även visa er en bild på mina otroligt goda semlor...


och även mina underbara bullar...


Tack för ikväll och ha en bra vecka....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar